×

اتللو 12در12 طلایی

بازی های دورهمی

پلاستیکی
گروه سنی
7 سال تا 99 سال
2 نفر
جعبه شرینگ
12 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
رنگ بندی قابل انتخاب نیست
آیکون های مرتبط
تقویت تمرکز
تقویت تمرکز
سرگرمی
سرگرمی
عکس العمل
عکس العمل
دارای قطعات ریز
دارای قطعات ریز
تقویت هوش
تقویت هوش
عدم موجودی
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
400 * 400 * 35
وزن
930 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.0672 (مترمکعب)
وزن کارتون
11.16 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود نیست
اتللو 12در12 طلایی یک بازی استراتژی ذهنی و قوی است که می بایست با رویکرد ها و عکس العمل های مناسب مهره های بیشتری را به رنگ خودتان در بیاورید. این محصول با صفحه بزرگ 12 در 12 خانه ای که دارد موجب هرچه سخت تر و پیچیده تر شدن این بازی خواهد شد. این محصول برای سن خاصی طراحی نشده و هرچه حرف شما با تجربه تز باشد بازی برای شما سخت تر خواهد شد.
اشتراک گذاری
تگ ها
اتللو
12خانه
بزرگ
اتللو حرفه ای
بازی 2نفره
فکری
طلایی
othello rolls
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

English

  Who can start Othello

Each player takes 32 discs and chooses one colour to use throughout the game.

Black places two black discs and White places two white discs as shown in Figure 1. The game always begins with this setup.

 Figure 1

A move consists of "outflanking" your opponent's disc(s), then flipping the outflanked disc(s) to your colour.

To outflank means to place a disc on the board so that your opponent's row (or rows) of disc(s) is bordered at each end by a disc of your colour. (A "row" may be made up of one or more discs).

Here's one example: White disc A was already in place on the board. The placement of white disc B outflanks the row of three black discs.

White flips the outflanked discs and now the row looks like this:

Othello Rules

1. Black always moves first.

2. If on your turn you cannot outflank and flip at least one opposing disc, your turn is forfeited and your opponent moves again. However, if a move is available to you, you may not forfeit your turn.

3. A disc may outflank any number of discs in one or more rows in any number of directions at the same time - horizontally, vertically or diagonally. (A row is defined as one or more discsin a continuous straight line ). See Figures 2 and 3.

 Figure 2  Figure 3

4. You may not skip over your own colour disc to outflank an opposing disc. (See Figure 4).

 Figure 4

5. Discs may only be outflanked as a direct result of a move and must fall in the direct line of the disc placed down. (See Figure 5 and 6).

 Figure 5  Figure 6

6. All discs outflanked in any one move must be flipped, even if it is to the player's advantage not to flip them at all.

7. A player who flips a disc which should not have been turned may correct the mistake as long as the opponent has not made a subsequent move. If the opponent has already moved, it is too late to change and the disc(s) remain as is.

8. Once a disc is placed on a square, it can never be moved to another square later in the game.

9. If a player runs out of discs, but still has an opportunity to outflank an opposing disc on his or her turn, the opponent must give the player a disc to use. (This can happen as many times as the player needs and can use a disc).

10. When it is no longer possible for either player to move, the game is over. Discs are counted and the player with the majority of his or her colour discs on the board is the winner.




اطلاعات تکمیلی

استراتژی بازی اتللو

بازی اتللو یک بازی استراتژی قوی است، هر بازی کن با استراتژی ذهنی خاص خود حرکت را شروع میکند و در مقابل حرف می کوشد با تمرکز خود و یافتن راهکار مناسب مهره های خود را در گوشه ها و لبه ها و قسمت های پایانی برساند. مهره های گوشه صفحه با توجه به منطقه امن خود بهتر باقی می ماند و از هر طرف میتوانید حمله کنید و یا با قطعات مجاور شروع به شکل دادن موقعیت خود و جلوگیری از حمله بازیکن مقابل شوید. تحرک و دام گذاری برای بازیکن حریف، نوعی دیگر از استراتژی این بازی محسوب می شود قسمت انتهای بازی بسیار مهم است و پس از 20 حرکت برای مقابله با تله حرف و بازیجناح چپ یا راست و بدست آوردن مهره بیشتر است. با پر شدن صفحه اتللو طلایی یا به وجود آمدن شرایطی که بازیکن مقابل نتواند مهره گذاری کند بازی تمام میشود و برنده کسی است که مهره های بیشتری را تصاحب کرده باشد.



روش بازی

نحوه بازی اتللو و قوانین آن با کمک تصویر


با گذاشتن 2 مهره سفید و دو مهره مشکی بازی شروع می شود

اتللو

بازیکن مشکی با گذاشتن مهره خود دریکی از جایگاه های مجاز که با فلش نشان داده شده مهره سفید را برمی گرداند

قوانین اتللو

نوبت مهره سفید است که با قرار دادن مهره خود در جایگاه مجاز مهره حریف را به نفع خود تصاحب کند
اتللو طلایی

برای مثال زمانی که بازی به مرحله ای رسید که در صفحه مشاهده می کنید بازیکن مشکی هر دو مهره را به نفع خود 
تصاحب کرده

اتللو حرفه ای

بازی به همین نحو ادامه خواد داده شد تا تمامی جایگاه ها پر شود

بازی اتللو

در آخر می بایست تعداد هر دو رنگ را شمرد تا برنده بازی مشخص شود

اتللو حرفه ای طلایی

خلاصه قوانین بازی اتللو

1 - شرط مهره گذاری فقط محاصره رقیب به صورت افقی، عمودی و مورب یا ترکیبی می باشد
2 - فقط مهره هایی تصاحب می شوند که بین مهره های جدید و قدیم محاصره شده باشند و در یک خط قرار بگیرند
3 - اگر بازیکنی در نوبت خود نتواند محاصره انجام دهد نوبتش به بازیکن مقابل خواهد رسید.