×

هدبند

بازی های دورهمی

پلاستیکی
گروه سنی
4 سال تا 11 سال
2 نفر
جعبه شرینگ
24 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
آیکون های مرتبط
تقویت تمرکز
تقویت تمرکز
رشد ماهیچه ها
رشد ماهیچه ها
سرگرمی
سرگرمی
تقویت حافظه
تقویت حافظه
لمس و چنگ زدن
لمس و چنگ زدن
به دندان گرفتن
به دندان گرفتن
هماهنگی دست و چشم
هماهنگی دست و چشم
عدم موجودی
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
205 * 205 * 50
وزن
408 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.05043 (مترمکعب)
وزن کارتون
9.792 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود نیست
هدبند کانگرو یکی از بازی های گروهی محبوب در بین کودکان و نوجوانان است. در این بازی پس از قرار دادن هد بند روی سر هر بازیکن و قرار گرفتن کارت در محل مخصوص، آن بازیکن می بایست تا اتمام زمان ساعت شنی با پرسیدن سوال از بازیکنان دیگر و جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات دریافتی تصویر روی کارت خود را حدس بزند. اگر در زمان مشخص موفق به انجام این کار شد یک مهره به عنوان جایزه دریافت می کند در غیر این صورت نفر بعدی بازی را آغاز می کند.
اشتراک گذاری
تگ ها
هدبند
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

بازی هدبند


هدبند کانگرو

بازی هدبند

تعداد بازیکنان: 2 تا 6 نفر

گروه سنی: 4 سال به بالا

محتویات: 60 عدد کارت بازی، 6 هدبند پلاستیکی، 18 سکه امتیاز، ساعت شنی

روش بازی:

بازی هدبند یکی از محبوبترین بازی های کشور ژاپن می باشد و کودکان ونوجوانان این کشور علاقه بسیاری به آن دارند.

قبل از شروع بازی، کارت های تصاویر به صورتی که تصویر آن مشخص نباشد بر روی میز قرار می گیرد، سپس در صورتی که تعداد بازیکنان 6 نفر باشد، به هر نفر 3 سکه امتیاز داده می شود.

اکنون تمام بازیکنان هدبندهای پلاستیکی را بر روی سر خود می بندند و یکی از بازیکنان برای هر نفر، یک کارت را بدون این که تصویرش را خود فرد ببیند، بر روی سرش قرار می دهد. در این زمان بازیکنی که تاریخ تولد او نزدیکتر باشد، شروع کننده بازی خواهد بود، اکنون او باید حدس بزند که کارت بالای سرش چه تصویری دارد، البته باید ساعت شنی را چرخانده و این بازیکن تا زمانی که تمامی ماسه ها پایین نیامده است، زمان دارد تا تصویر کارت را حدس بزند. اواز سایر بازیکنان سوال می پرسد وآنها فقط با بله و خیر جواب می دهند، اگر موفق به این کار شود، کارت را برداشته ویک کارت دیگر بر روی هدبند او قرار می دهند و او می تواند دوباره حدس بزند و یک یاز سکه های خود را کنار می گذارد.اما اگر نتوانست در مرحله اول تصویر کارت را حدس بزند، نوبت به نفر بعدی خواهد رسید. برنده بازی سی است که زودتر 3 سکه امتیاز خود را کنار بگذارد. این بازی با ایجاد کنجکاوی به کودکان آموزش می دهد که به روشی صحیح وبا سوالهای کلیدی والبته با استفاده از هوش و حافظه کوتاه مدت خود به جواب موردنظر برسند.