رنگهای موجود

انگری برد کیفی فکرآوران

گروه محصول
بازی های مقوایی
جنس اصلی :
مقوایی
گروه سنی :
از 6 سال تا 11 سال
تعداد بازیکن :
2-4
نوع بسته بندی جزئی :
جعبه شرینگ
تعداد در کارتن:
16
توضیحات محصول :
انگری برد کیفی فکرآوران
اطلاعات خرید
قیمت :
72,900 ریال
70,500 ریال
کارتن
تعداد
موجود در فروشگاه
امکان خرید آنلاین
امکان سفارش عمده
آیکون های مرتبط
ابعاد : 335 * 235 * 50 وضعیت موجودی :
وزن : 288 (گرم)
تولید شده در : ایران
نوع بسته بندی کلی : کارتن
حجم کارتن : 0.06298 (متر مکعب)
وزن کارتن : 4.608 (کیلوگرم)
رتبه ای که به این محصول می دهم
نظر شما :

آرشیو نظرات


انگری برد کیفی فکرآوران


داستان بازی: این بازی داستان پرندگانی است که تخمهاشون رو موجودات سبز کوچکی دزدیدن، حالا پرنده ها از دزدیده شدن تخمهاشون خیلی عصبانی شدن و می خوان اون موجودات مزاحم رو به سزای عملشون برسونن.

هدف بازی:

در این بازی باید با از بین بردن موجودات سبز مزاحم امتیاز به دست بیاری.

آمده سازی بازی: ابتدا کارت های بزرگ را از هم جدا کرده و دسته بندی می کنید به شکلی که کارتهای هر کدام از پرندگان در یک دسته قرار بگیرد. سپس هر یک از بازیکنها تاس پرتاب می کند تا نوبت بازی مشخص شود، به این شکل که هر بازیکن که بیشترین عدد را بیاورد شروع کننده بازیست و بقیه به ترتیب عدد بیشتر پشت سر او قرار دارن

روش بازی انگری برد


نحوه بازی: بعد از آغاز بازی از نقطه شروع با افتادن در خانه های پرندگان عصبانی کارت همان پرنده را بر می دارید. از این کارت زمانی که مهره شما بر روی خانه های نقطه پرش قرار می گیرد می توانید استفاده کنید. بر روی هر کارت قدرت پرش آن پرنده نوشته شده. (مثلا اگر قدرت پرش یک پرنده 3 است آن پرنده بعد از پرش می تواند تا 3 خانه جلوتر پرش کند و هر موجود سبز مزاحمی که در این 3 خانه وجود دارد از بین ببرد) باید توجه داشته باشید که پرش فقط از نقاط پرش صورت می گیرد یعنی شما با در دست داشتن کارت پرنده عصبانی فقط زمانی که در خانه نقطه پرش قرار می گیرید می توانید با پرش موجودات سبز مزاحم را نابود کنید (به عنوان مثال: شما در طول مسیر بازی در خانه پرنده عصبانی آبی افتاده اید، یک کارتش را بر می دارید و بر روی کارت نوشته شده قدرت پرش 3 باز هم به بازی ادامه می دهید تا زمانیکه به داخل خانه نقطه پرش افتادید آن کارت را سر جایش می  گذارید و 3 خانه پرش می کنید. فرض کنید بر روی این 3 خانه که شما از روی آن پریدید 2 موجود سبز مزاحم قرار دارد. شما با این پرش توانسته اید این دو موجود را از بین ببرید. جایزه شما 2 کارت 100 امتیازی است که آن را از کارتهای کوچک برداشته و تا انتهای بازی پیش خود نگه می دارید) به خاطر داشته باشید که به ازای پریدن از روی هر موجود سبز کوچک که به منزله نابود کردن آن می باشد شما 100 امتیاز جایزه خواهید گرفت.

نکات مهم:

برای افتادن در خانه های نقطه پرش می توانید قبل از این خانه ها منتظر عدد مناسب بنشینید.

اگر در نقطه پرش کارت پرنده نداشتید فقط بازی را ادامه دهید و با عبور از روی خانه موجودات سبز مزاحم کارتی بر نمی دارید.

اگر به نقطه پرش رسیدید و چند کارت پرنده عصبانی داشتید فقط می توانید از یکی از کارتهایتان استفاده کنید.

بعد از استفاده از کارت پرنده عصبانی آن را سر جایش بگذارید.

قانون زدن مهره حریف: باز زدن مهره حریف می توانید یک کارت 100 امتیازی از او بگیرید و بگذارید سر جایش بماند با 6 خانه به عقب

پایان و برنده بازی:

تعیین زمان: مثلا قبل از شروع بازی توافق کنید بعد از 5 الی 10 دقیقه بازی را به اتمام برسانید در این زمان بازیکنی که بیشترین امتیاز را دارد برنده بازی است.

یعنی قبل از شروع بازی توافق کنید که 2-3 یا چند دور مهره ها از نقطه شروع عبور کنند تا بازی تمام شود. با عبور اولین مهره با تعداد دور تعیین شده بازی به اتمام رسیده و باز هم بازیکنی که بیشترین امتیاز را دارد برنده بازی است.

مقالات بازی و سرگرمی - کودک - سلامت ادامه ..
سخنان بارزش بزرگان در مورد سبک زندگی   سخنان بارزش بزرگان در مورد سبک زندگی
معرفی آزمایش آمنیوسنتز   معرفی آزمایش آمنیوسنتز
بازی های کودکانه برای تقویت هوش و خلاقیت(18تا27 ماهگی)   بازی های کودکانه برای تقویت هوش و خلاقیت(18تا27 ماهگی)
خصوصیات خانواده سالم   خصوصیات خانواده سالم
پدران غمگین بخوانید...   پدران غمگین بخوانید...
وعده های غذایی را دور هم صرف کنید   وعده های غذایی را دور هم صرف کنید
بازی با نوزادان   بازی با نوزادان
موسسه  آفریدمان   موسسه آفریدمان
در زمان بارداری از چه خوراکی هایی استفاده نکنیم   در زمان بارداری از چه خوراکی هایی استفاده نکنیم