×

بازی باندل سیلور

بردگیم بزرگسال

مقوایی
گروه سنی
8 سال تا 99 سال
2 نفر
شرینگ هاردباکس
24 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
آیکون های مرتبط
لمس و چنگ زدن
لمس و چنگ زدن
به دندان گرفتن
به دندان گرفتن
هماهنگی دست و چشم
هماهنگی دست و چشم
حل مسئله
حل مسئله
عکس العمل
عکس العمل
دارای قطعات ریز
دارای قطعات ریز
عدم موجودی
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
220 * 160 * 55
وزن
575 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.046464 (مترمکعب)
وزن کارتون
13.8 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود نیست
بازی سیلور
اشتراک گذاری
تگ ها
بازی باندل سیلور
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

بازی باندل سیلور silver


باندل سیلور+سیلور گلوله SILVER+SILVER BULLET

این نسخه حاوی هر دو بازی سیلور و سیلور گلوله است.

دهکده های محلّی، مورد هجوم «گرگینه‌ها» قرار گرفته‌اند…
به‌عنوان «کدخدا»ی یکی از این دهکده‌ها، با استفاده از قابلیت‌های ویژه‌ی اهالی دهکده
و نیروی «علامتِ نقره ای»، گرگینه‌ها را از دهکده‌ی خود بیرون بیندازید!
کدخدایی که در پایان بازی، جمعیتِ گرگینه‌های دهکده‌اَش از همه کم‌تر باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود…

ترکیب نسخه های بازی
این جعبه حاوی دو نسخه از بازی«سیلور»، با عنوان های «طلسم» و «گلوله» می باشد که هر کدام جداگانه و به تنهایی امکان بازی کردن با قوانین پایه و کلی بازی را دارند. همچنین شما می توانید با ترکیب و جا به جا کردن کارت¬های دو نسخه بازی، مدل های متفاوت و جدیدتری از این بازی را تجربه کنید. برای انجام این کار کافی است، تمامی کارت¬های هم شماره در یک نسخه از بازی را با کارت های هم شماره در نسخه دیگر جا به جا کنید. به عنوان مثال می توانید چهار کارت شماره ۲ و دو کارت شماره ۱۳ از نسخه «گلوله» را جایگزین کارت های ۲ و ۱۳ نسخه «طلسم» کنید! توجه داشته باشید در نهایت تعداد کل کارت¬های موجود در هر بازی نباید از ۵۲ عدد بیشتر یا کمتر باشد و در هر بازی دو کارت ۰ ، دو کارت ۱۳ و چهار کارت برای هر یک از کارت های ۱ تا ۱۲ وجود داشته باشد. در نهایت «علامتِ نقره ای» طلسم و یا گلوله را به بازی خود اضافه کنید. (یک روش جالب در مدل بازی ترکیبی می تواند این باشد که به بازنده بازی قبلی اجازه دهید تا به انتخاب خودش، کارت ها را از بین دو نسخه، برای بازی بعدی انتخاب کند.)
بازی«سیلور» یک بازی مستقل و در عین حال ترکیبی است. نسخه های دیگری از این بازی در آینده عرضه خواهند شد که همچنان شما می توانید به تنهایی و یا با ترکیب کردن آن با نسخه های قبلی، آن ها را بازی کنید.




روش بازی باندل سیلور


هدف بازی باندل سیلور
بازیکنی که در پایانِ دوُر چهارم، کم‌ترین «گرگینه‌ها» را در «دهکده»ی خود داشته باشد (یعنی مجموع اعدادِ کارت‌هایش از همه کم‌تر باشد)، برنده‌ی بازی خواهد بود.

پایان بازی باندل سیلور
بازی، پس از ۴ دوُر، به پایان می‌رسد.
از آن‌جا که امتیازاتِ بازی اصولاً منفی هستند، بازیکنی که «کم‌ترین امتیاز» را داشته باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود!
در صورت تساوی، بازیکنی که «علامتِ نقره ای» را در اختیار داشته باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود.اگر دارنده‌ی «علامتِ نقره ای» ، جزو «مُساوی‌شدگان» نباشد، بازیکنی برنده است که -از سمت چپ- به دارنده‌ی علامت ، نزدیک‌تر باشد.
پایان بازی: مُدلِ امتیازی
بازیکنان می‌توانند به‌صورت توافقی، «مُدلِ امتیازی» را برای پایان بازی انتخاب کنند. در این مُدل، محدودیتی در تعداد دوُرهای بازی وجود ندارد و بازی، زمانی به پایان می‌رسد که یکی از بازیکنان، به امتیاز «۱۰۰» یا بیش‌تر برسد. در این صورت، بازیکنی که کم‌ترین امتیاز را داشته باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود. در صورت تساوی، از بین «مُساوی‌شدگان»، بازیکنی که در دوُر آخر، کم‌ترین امتیاز را گرفته باشد، برنده‌ی بازی خواهد بود.
امتیازپَران!
در «مُدلِ امتیازی»، اگر بازیکنی، در پایانِ یک دوُر، دقیقاً به امتیاز «۱۰۰» برسد، امتیازش به «۵۰» تغییر می‌کند!
هر بازیکن، در هر بازی، فقط یک بار می‌تواند از این امکان استفاده کند!

کامیکازِه :عملیاتِ انتحاری!
در «مُدلِ امتیازی»، اگر بازیکنی، یک دوُر بازی را دقیقاً با دو کارت ۱۲ و دو کارت ۱۳ به پایان برساند، در آن دوُر، برای او، «۰» امتیاز و برای هر یک از بازیکنانِ دیگر، «۵۰» امتیاز منظور خواهد شد! بازیکنی که -اصطلاحاً- «کامیکازِه» شده، می‌تواند تقاضای سَرشُماری کند!


اجزاء بازی باندل سیلور
۲ دهاتی / ۴ نُوچه / ۴ اَفسون‌گَر / ۴ مُحافظ / ۴ حُقّه‌باز
۴ تَردست / ۴ اِفشاگَر / ۴ طالع بین / ۴ شاگرد غیب‌گو / ۴ غیب‌گو
۴ اَرباب / ۴ جادوگر / ۴ دزد / ۲ بَدَل / ۴ کارت راهنما

/ دو علامت نقره ای: ۱ طلسم محافظ نقره‌ای و ۱ گلوله نقره ایِ تخریب
۱ دفترچه امتیازشُماری / ۱ صفحه کارت های بازی

۲ شکارچی / ۴ گرگ نما / ۴ کشیش / ۴ دختر مرموز / ۴ گورکن
۴ گاو / ۴ تُخس / ۴ خواب زده / ۴ چیز! / ۴ تک تیرانداز
۴ دراکولا / ۴ دردسرساز / ۴ شیطونک! / ۲ شبیه / ۴ کارت راهنما