×

بازی و ریاضی

آموزش ریاضی

پلاستیکی
گروه سنی
7 سال تا 12 سال
1 نفر
جعبه
60 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
ساخته شده با چند رنگ متنوع
آیکون های مرتبط
فکری
فکری
تقویت تمرکز
تقویت تمرکز
سرگرمی
سرگرمی
تقویت حافظه
تقویت حافظه
حل مسئله
حل مسئله
عدم موجودی
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
230 * 210 * 25
وزن
188 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.07245 (مترمکعب)
وزن کارتون
11.28 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود نیست
بازی و ریاضی وسیله کمک آموزشی مناسبی برای یادگیری 4 عمل اصلی به کودکان دبستانی است. بازی و ریاضی ابزار ابتكاري خاصي است. اين ابزار با روشي جالب و ابتكاري به دانش آموز كمك مي كند تا محاسبات چهارگانه را از يك تا نه به سادگي انجام داده و نتيجه را ببيند. اين وسيله يك ابزار كمك آموزشي مفيد براي يادگيري چهار عمل اصلي رياضي است. قلم هاي 9 گانه اين وسيله قابل جابجايي هستند، به عنوان مثال قلم شماره 8 مي تواند در خانه شماره 5 قرار گيرد و بدين ترتيب چهار عمل اصلي بر روي 8 و 5 قابل انجام است و همچنين در ساير خانه ها اين جابجايي امكان پذير است.
اشتراک گذاری
تگ ها
بازی و ریاضی
کمک آموزشی
یادگیری
4 عمل اصلی
کودکان
دبستانی
ریاضی
دانش آموز
محاسبات
بهترین روش آموزش ریاضی
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

روش استفاده از بازی و ریاضی


هر يك از قلمها را كه به ترتيب در محل خود درون شيار روي صفحه قرار دارند، چرخانده و با مشاهده عمل رياضي كه از درون شيار حاشيه اعداد پيداست ميتوان يك عمل رياضي را انجام داده و نتيجه را در قسمت زير كادر سفيد روبروي عدد مشاهده كرد

بازی و ریاضی

. اگر قلم را مجددا بچرخانيد يك عمل رياضي ديگر انجام خواهد شد. با جابجايي قلم ها درون شيار رديف ساير عددها مي توانيد تنوع محاسبات را زياد كنيد.



بازی و ریاضی

بازی و ریاضی ابزاری است که با کمک آن دانش آموز می تواند چهار عمل اصلی را برای اعداد 1 تا 9 تمرین کند. هر محصول محتوی 9 میله عددی و یک صفحه ی کار با 9 ردیف می باشد. با قرار دادن هر میله در یکی از 9 ردیف می توان چهار عمل اصلی بین عدد نوشته شده روی میله و عدد نوشته شده روی ردیف صفحه را تمرین کرد. قابلت ینهان و پیدا کردن پاسخ، این ابتکار عمل را به بازیکن می دهد که از این محصول بصورت یک مسئله دارای سوال و جواب استفاده نماید. با چرخاندن هر میله می توان هر کدام از اعمال جمع، تفریق، ضرب و تقسیم را بین دو عدد انجام داد.