×

بازی اسپایدرمن کیفی

بردگیم

مقوایی
گروه سنی
5 سال تا 11 سال
2-4 نفر
جعبه شرینگ
24 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
رنگ بندی قابل انتخاب نیست
آیکون های مرتبط
فکری
فکری
سرگرمی
سرگرمی
عدم موجودی
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
340 * 230 * 50
وزن
304 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.09384 (مترمکعب)
وزن کارتون
7.296 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود نیست
بازی اسپایدرمن کیفی
اشتراک گذاری
تگ ها
بازی اسپایدرمن کیفی
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

دستور بازی فکری اسپایدرمن کیفی


داستان بازی مرد عنکبوتی:

دکتر اختاپوس با آزمایشات ژنتیکی که بر روی نمونه‌های زنده بسیاری انجام داده بود و امکانات مالی بسیار به یافته‌های با ارزش علمی بسیاری دست یافت، اما همه آنها را در راه هدف خود می‌خواست و آن تشکیل یک ارتش پرقدرت با انسانهایی نیمه ربات که گوش به فرمان او بوده و بدون احساس و عاطفه با تمام قدرت ما فوق بشری، مأموریتشان را به انجام برسانند.

دکتر اختاپوس برای تسخیر شهر، ابتدا مرکز شهر را شناسایی نموده و برای رد گم کردن و مخدوش نمودن جهره مرد عنکبوتی، هر کدام از 17 مرد خبیث خود را به شکل مرد عنکبوتی درآورده و با هماهنگی، آنها را برای خرابکاری به نقاط حساس شهر می‌فرستند.

هدف بازی:

در این بازی فرض بر این است که 17 مرد خبیث دکتر اختاپوس خود را در لباس مرد عنکبوتی درآورده و در کار مرد عنکبوتی اخلال می‌کنند، ولی فقط این مرد عنکبوتی است که پیروز میدان نبرد است. حال هر بازیکنی که بتوان تعداد بیشتری از این افراد شرور و تبهکار را دستگیر کند، برنده بازی بوده و مرد عنکبوتی واقعیست.

وسایل بازی:

1-   4 مهره در 4 رنگ

2-   یک تاس

3-   17 تصویر افراد شرور و تبهکار

4-   16 کارت هشدار به مرد عنکبوتی (Alert Message)

5-   صفحه بازی، دستور بازی

6-   7 کارت جادویی و یک دستور جداگانه (به بازی مرد عنکبوتی مربوط نبوده و یک بازی جداگانه است)

آماده سازی بازی:

1-   کارت‌های افراد تبهکار را از کارتهای دیگر جدا نموده و پشت به رو کنید. سپس این کارت‌ها را خوب بر بزنید و دور تا دور صفحه بازی پشت به رو قرار دهید. (مانند شکل روبرو)

2-   کارتهای «هشدار به مرد عنکبوتی» را نیز از کارهای دیگر جدا نموده، خوب بر بزنید و پشت به روی در مکانی کنار یا بالای صفحه بازی قرار دهید.

3-   هر بازیکن یک مهره انتخاب می‌کند.

حال نوبت هر بازیکن را معلوم کنید. با این چیدمان و تعیین نوبت بازی شما آماده است.

روش بازی:

1-   برای شروع بازی هر بازیکنی که بتواند عدد شش بیاورد، اجازه دارد مهره خود را به روی خانه Start قرار دهد، سپس با ریختن یک نوبت دیگر تاس به عنوان جایزه، حق دارد مهره خود را حرکت دهد.

2-   اگر مهره شما در روی صفحه بازی به روی تصویر یکی از افر اد تبهکار قرار گرفت باید سعی کنید مشابه این عکس را از بین کارتهای چیده شده‌ای که دور تا دور صفحه بازی قرار داده‌اید پیدا کنید.

برای این کار کافیست فقط یک کارت از کارتهای دور صفحه بازی را نگاه کنید.

الف: اگر کارت برداشته شده مشابه عکسی است که مهره شما به روی آن خانه قرار دارد، در واقع شما یکی از تبهکاران را دستگیر نموده و کارت فوق را برای خود نگهدارید.

ب: اگر کارت برداشته شده مشابه نبود، کارت را بدون اینکه کسی بتواند تصویر آن را ببیند سرجایش بگذارید.

3-   اگر مهره شما به روی خانه‌ای قرار گرفت که عکس مرد عنکبوتی بود باید یک کارت هشدار به مرد عنکبوتی را برداشته و ببینید چه فرمانی در این کارت نوشته شده تا به آن عمل نمایید. پس از انجام فرمان این کارت را زیر کارتهای دیگر قرار دهید.

4-   بازیکنان با آوردن عدد شش حق ریختن یک نوبت دیگر تاس را خواهند داشت.

زدن مهره حریف:

اگر مهره شما بر روی خانه‌ای قرار گرفت که مهره حریف در آن خانه قرار داشت به اختیار خودتان اجازه دارید مهره حریف را یک نوبت و یا 2 نوبت از تاس ریختن محروم کنید.

پایان بازی:

بازی آنقدر ادامه پیدا می‌کند تا اینکه تمام کارتهای افراد تبهکار توسط بازیکنان رو شوند (تبهکاران دستگیر شده باشند). در این موقع بازی خاتمه یافته و بازیکنی که افراد تبهکار بیشتری را دستگیر کرده باشد برنده بازیست. اگر در پایان بازی تعداد کارتهای 2 یا 3 بازیکن یکی بود، هر بازیکن که کارت دکتر اختاپوس (سردسته افراد شرور) را داشته باشد، برنده بازی بوده و مرد عنکبوتی است.