×

دو کارتی ریاضی

آموزش ریاضی

پلاستیکی
گروه سنی
5 سال تا 11 سال
2 نفر
جعبه
20 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
رنگ بندی قابل انتخاب نیست
آیکون های مرتبط
فکری
فکری
سرگرمی
سرگرمی
عدم موجودی
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
260 * 210 * 90
وزن
620 (گرم)
تولید شده در
ایران
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.09828 (مترمکعب)
وزن کارتون
12.4 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود نیست
بازی دو کارتی ریاضی، یک بازی جالب و جذاب جهت آموزش ریاضی مقدماتی برای کودکان می باشد. ابتدا بازیکنان با فشار دادن اهرم دستگاه بازی را شروع می کننند، در صورتی که 2 کارت بیرون آمده را بتوانند با تصاویر کارت های خود هماهنگ کنند، از این اعداد استفاده کرده، در غیر اینصورت کارت های اعداد بیرون آمده را دوباره به داخل صفحه ی بازی هدایت می کنند. کارت های اعداد از صفر تا 12 را شامل می شود و کارت های تصاویر نیز در دو سطح ساده و سخت طراحی شده است. در طرف ساده کارت ها، بازیکنان با اعداد و شمارش آشنا خواهند شد و در طرف سخت کارت ها، بازیکنان با عملیات جمع آشنا می شوند .
اشتراک گذاری
تگ ها
دو کارتی ریاضی
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

دو کارتی ریاضی


دو کارتی ریاضی

مهارت های آموزشی بازی:

مهارت شمارش اعداد

آشنایی با عملیات ساده جمع

تشخیص اعداد

مقایسه و ارزیابی شرایط

نقشه ها و مسابقه

تشخیص کلمات اعداد

آموزش مهارت حرکتی و هماهنگی

آشنایی بااحساس برنده و بازنده بودن 

دوکارتی ریاضی

آماده شدن برای بازی:

ابتدا کلیه کارت های تصاویر را در جای مخصوص خود در صفحه پلاستیکی بازی قرار دهید، دقت کنید که در دو طرف صفحه بازی باید به تعداد مساوی از کارت های تصاویر قرار دهید و البته تصاویر کارت ها به سمت بالا به طوری که قابل دیدن باشند باید گذاشته شوند.

اکنون یکی از بازیکنان باید به عنوان هدایت کننده بازی انتخاب شود، پیشنهاد می کنیم که بزرگترین فرد این وظیفه را برای دور اول بازی بعهده بگیرد. اگر دو نفر قرار است با هم بازی کنند، فردی که هدایت کننده بازی هست نیز خود بازی خواهد کرد و در صورتی که تعداد بازیکنان بیشتر از دو نفر باشدف فردی که هدایت بازی را برعهده خواهد داشت، می تواند در بازی شرکت نکند.

هر بازیکن باید یک کارت بازی را به دلخواه انتخاب نماید. کارت های بازی دو طرفه می باشند و بازیکنان باید تصمیم بگیرند که با کدام طرف کارت های بازی می خواهند بازی را انجام دهند.

طرف سبز کارت ها (آسان تر): در طرف سبز کارت ها تصاویر مشترک کمتری وجود دارد و بازیکنان راحتر می توانند تصاویر را برای خود بردارند. لذا پیشنهاد می شود که کودکانی که سن کمتری دارند از این طرف کارت ها استفاده نمایند.

طرف بنفش کارت ها (سخت تر): در طرف بنفش کارت ها تصاویر مشترک بیشتری وجود دارد و بازیکنان در رقابت بیشتری قرار خواهند گرفت. و هر که سریعتر باشد، برنده خواهد شد.

طرف بنفش کارت ها برای کودکانی که سن بیشتری دارند، مناسب می باشد. (شکل 335)

مطمئن شوید تمامی بازیکنان در جایی نشسته اند که به راحتی می توانند صفحه پلاستیکی بازی و دو کارت خروجی از آن را ببینند.

شروع بازی:

هدایت کننده بازی اهرم پلاستیکی صفحه بازی را یک بار به سمت جلو آورده و سپس به عقب بر می گرداند، به طوری که دو عدد کارت تصویر در صفحه بازی ظاهر خواهد شد.

هر بازیکن سریعتر یکی از کارت های تصویر خارج شده را صدا بزند می تواند آن را در محل خودش بر روی کارت بازی خود قرار دهد. (البته در صورتی که تصویر مورد نظر بر روی کارت بازی او وجود داشته باشد). در صورتی که هیچ کدام از بازیکنان تصاویر بیرون امده را نخواهند، هدایت کننده بازی کارت تصویر را از طریق روزنه مخصوص صفحه بازی به داخل بر می گرداند.

در صورتیکه دو یا چند بازیکن یک تصویر خاص را بخواهند، هدایت کننده بازی کارت تصویر موردنظر را به بازیکنی خواهد داد که زودتر اسم تصویر کارت را صدا زده باشد. تصمیم در مورد اینکه کدام بازیکن زودتر کارت را خواسته به عهده هدایت کننده بازی می باشد و همه باید به نظر او احترام بگذارند. در صورتی که هدایت کننده نتواند تصمیم بگیرد که کارت بیرون آمده را به کدام بازیکن باید بدهد، کارت مورد نظر به داخل صفحه بازی برگردانده خواهد شد.

اگر یک بازیکن به اشتباه یک کارت تصویر را صدا بزند، در صورتی که بر روی کارت بازی او آن تصویر خاص وجود نداشته باشد، جریمه خواهد شد. به نحوی که به ازاء هر بار اشتباه هدایت کننده بازی یک اخطار به وی می دهد.

اگر اخطار آن فرد به عدد 3 برسد، باید یکی از کارت های تصاویر خود را که قبلا بر روی کارت بازی خود قرار داده است، به هدایت کننده برگرداند و آن کارت دوباره به داخل صفحه بازی هدایت خواهد شد و در صورتی که اخطار آن فرد از عدد 3 بگذرد، به ازاء هر اشتباه بیشتر، یک کارت تصویر بیشتر باید برگدراند، یعنی 4 را بگیرد باید دو کارت خود را برگرداند و با اخطار 5 باید سه کارت خود را برگرداند و به همین صورت در اخطارهای بیشتر، اینکه کدام کارت را فرد جریمه شده باید برگرداند به انتخاب خود او خواهد بود.دوکارتی ریاضی




روش بازی دو کارتی ریاضی


 دو کارتی

شرح بازی

روش بازی از طرف ساده:

در ابتدا باید یکی از بازیکنان را به عنوان هدایت کننده بازی و کسی که اهرم بازی را تکان می دهد، انتخاب کنید. البته در هر دوره بازی این بازیکن می تواند تغییر نماید. ما پیشنهاد می کنیم که بزرگترین بازیکن به عنوان اولین هدایت کننده بازی انتخاب شود.

هدایت کننده بازی یک بار اهرم صفحه بازی را به جلو برده و بر می گرداند، تا دو کارت اعداد بیرون بیاید.

در این زمان بازیکنان باید از این دو کارت برای قرار گرفتن آن بر روی کارت تصاویر خود استفاده نمایند. (با توجه به اعداد روی کارت و یا عملیات ریاضی که در هر خانه وجود دارد)هر کدام از بازیکنان که زودتر اعلام کند که یک کارت خاصی را می خواهد، هدایت کننده بازی آن کارت را به او می دهد. اگر بازیکنان نتوانستند از این کارت ها استفاده نمایند، هدایت کننده بازی آن دو کارت را از طریق دو روزنه موجود بر روی صفحه بازی به داخل بر می گرداند.

اگر دو یا چند نفر از بازیکنان به یک کارت خاص نیاز داشته باشند، آن بازیکنی که زودتر اعلام کرده است، کارت را در اختیار می گیرد. تصمیم در مورد اینکه کدام بازیکن زودتر کارت را خواسته به عهده هدایت کننده بازی می باشد و همه باید به نظر او احترام بگذارند. در صورتی که هدایت کننده نتواند تصمیم بگیرد که کارت بیرون آمده را به کدام بازیکن باید بدهد، کارت مورد نظر به داخل صفحه بازی برگردانده خواهد شد.

اگر بازیکنی اعلام کند کارتی را می خواهد و سپس متوجه شود که اشتباه نموده است، هدایت کننده بازی باید آن کارت را به نفر دوم بدهد. و برای آن فرد جریمه ای در نظر بگیرند به نحوی که به ازاء هر بار اشتباه هدایت کننده بازی یک اخطار به وی می دهد. اگر اخطار آن فرد به عدد 3 برسد، باید یکی از کارت های تصاویر خود را که قبلا بر روی کارت بازی خود قرار داده است، به هدایت کننده برگرداند و در صورت تکرار جریمه نیز تکرار خواهد شد.

اولین بازیکنی که بتواند 9 خانه کارت بازی خود را با استفاده از کارت های اعداد  پر کند، برنده بازی خواهد بود. 

روش بازی دوکارتی
بازیکن برنده می تواند به عنوان هدایت کننده بازی در دور بعد باشد.

حالت های خاص برنده بازی:

بازیکنان می توانند با توافق یکدیگر برای برنده بازی شرایط خاصی را تعیین نمایند. به صورتی که اگر بازیکنی بتواند صفحات کارت بازی خود را در حالت های خاصی پر نماید، برنده بازی خواهد بود. این حالت ها در تصاویر زیر به نمایش گذاشته شده است. 

روش بازی دوکارتی

سخنی با والدین و معلمان

با تشکر از تهیه این محصول ، باید اعلام کنیم که بازی دو کارتی ریاضی باعث افزایش مهارت های اولیه ریاضی و اجتماعی کودکان عزیز شما خواهد شد. در حدود 3 سالگی بچه ها شروع به یادگیری شمارش اعداد و کم کم ردیف کردن اعداد می نمایند. آنها شروع می کنند به شناخت اعداد و استفاده از اعداد در درست کردن مقادیر متفاوت، که این باعث می شود آنها مهارت طبقه بندی و شمارش را فرا گیرند. برای این زمان از آموزش، استفاده از طرف سبز کارت های بازی توصیه می شود. بعد از این مرحله شما می توانید از طرف قرمز کارت ها برای ادامه فرایند آموزش استفاده نمائید.

این بازی در آینده به کودک شما کمک خواهد کرد تا مهارت های مفاهیم پیچیده تر اعداد مانند، تخمین زدن، ترکیب کردن مقادیر و استفاده از نشانه ها و علائم ریاضی را بهتر درک نمایند.

امید است که ما با ارائه این بازی در پیشرفت کودکان و عزیزان شما موفق بوده باشیم.

قانون بازی دو کارتی  

دوکارتی

معرفی کلی بازی:

بازی دو کارتی ریاضی، یک بازی جالب و شگفت انگیز جهت آموزش ریاضی مقدماتی برای کودکان می باشد. بازیکنان پس از حرکت دادن اهرم صفحه بازی، در صورتی که اعداد بیرون آمده را بتوانند با تصاویر کارتهای خود هماهنگ کنند، از این اعداد استفاده کرده، در غیر اینصورت کارت های اعداد بیرون آمده را دوباره به داخل صفحه بازی هدایت می کنند. کارت های اعداد از صفر تا 12 را شامل می شود و کارت های تصاویر نیز در دو سطح ساده و سخت طراحی شده است. در طرف ساده کارت ها، بازیکنان با اعداد و شمارش آشنا خواهند شد و در طرف سخت کارت ها، بازیکنان با عملیات جمع آشنا می شوند.

مهارت های آموزشی بازی:

مهارت شمارش اعداد

آشنایی با عملیات ساده جمع

تشخیص اعداد

مقایسه و ارزیابی شرایط

نقشه ها و مسابقه

تشخیص کلمات اعداد

آموزش مهارت حرکتی و هماهنگی

آشنایی با احساس برنده و بازنده بودن


هدف بازی

شما باید اولین بازیکنی باشید که تمامی خانه های کارت تصاویر خود را با کارت ها اعداد پر نمائید.

آماده شده برای بازی

کلیه 72 عدد کارت اعداد را در صفحه بازی قرار دهید. مطمئن شوید که هر دو طرف صفحه به یک اندازه دارای کارت های اعداد می باشندف سپس درب بالای صفحه را ببندید.

قبل از شروع بازی باید صفحه بازی طوری قرار گیرد که تمامی بازیکنان بتوانند کارت های اعداد خروجی را به راحتی ببینند.

هر یک از بازیکنان یک کارت تصویر را بر می دارد. همانطور که گفتیم، کارت های تصاویر دارای دو سطح از بازی می باشند، کلیه بازیکنان باید با هماهنگی هم با یک طرف کارت ها بازی کنند.

طرف سبز کارت ها: در این طرف از کارت ها، تصاویر مختلفی وجود دارد و زیر هر تصویر تعداد آن به صورت حروف نوشته شده است.

طرف قرمز کارت ها: در این طرف از کارت ها، با استفاده از تصاویر یک عملیات جمع ساده آورده شده است، و بازیکنان خود باید آن جمع را در ذهنشان انجام داده و عدد جواب را در آن خانه قرار دهند. دو کارتی