×

تلسکوپ 25060

تلسکوپ

فلزی
گروه سنی
9 سال تا 99 سال
1 نفر
جعبه
4 عدد
رنگهای موجود رنگ بندی در هنگام ثبت فاکتور،در قسمت توضیحات قابل انتخاب میباشد.
رنگ بندی قابل انتخاب نیست
نقره ای
آیکون های مرتبط
تقویت تمرکز
تقویت تمرکز
سرگرمی
سرگرمی
خطر اصابت به چشم
خطر اصابت به چشم
دارای اجزای متحرک
دارای اجزای متحرک
عدم موجودی
تست کالا
تست کالا
7روز مهلت تعویض
7روز مهلت تعویض
ارسال سریع
ارسال سریع
بهترین قیمت
بهترین قیمت
امکان سفارش عمده
امکان سفارش عمده
ابعاد
730 * 220 * 90
وزن
1304 (گرم)
تولید شده در
چین
نوع بسته بندی کلی
کارتن
حجم کارتون
0.057816 (مترمکعب)
وزن کارتون
5.216 (کیلوگرم)
وضعیت موجود
موجود نیست
تلسکوپ قدرتمند 50600-TWB با 3 نوع قدرت 50 , 100 و 150 برابر چسم انسان! تلسکوپ 50600-TWB از نوع شکستی (گالیله ای) بوده با بدنه آلومینیومی و دارای لنز 50 میلی متری به همراه پایه های 120 سانتی. رصد سیارات با تلسکوپ برای افراد مبتدی تلاش بسیار زیادی نیاز دارد و دلیل آن این است که "مجموعه کرات منظومه شمسی دائما در حال گردش اند" ولی با کمی تمرین و راهنمایی گرفتن از مجله های آسمانی و ستاره شناسی از قبیل skypub می توانید موفق به این کار شود. رصد دقیق ماه با این تلسکوپ بسیار ساده و ابتدایی است حتی می توانید اجرام دور تری مثل زحل و مشتری و مریخ را با این تلسکوپ مشاهده کنید.
اشتراک گذاری
تگ ها
تلسکوپ
قدرتمند
50600
TWB
شکستی
گالیله
آلومینیوم
لنز
50
mm
رصد
سیارات
مبتدی
کرات
منظومه
شمسی
آسمانی
ستاره
شناسی
ماه
زحل
مشتری
مریخ
سرخ
حلقه
رتبه ای که به این محصول میدهم
خرید این محصول را به دیگران پیشنهاد میکنم نمیکنم
این پست برای شما مفید بود ؟ بله خیر

تلسکوپ 50600

تلسکوپ TWB-50600 با قدرت 50 و 100 و 150 برابر چشم انسان

تلسکوپ شکستی (گالیله ای)
در تلسکوپ های شکستی عدسی شیئی در ابتدای لوله قرار دارد و با استفاده از پدیده شکست نور در شیشه پرتو های نور را در کانون خو جمع می کند به تلسکوپ هایی که از دو عدسی محدب استفاده می کنند شکستی یا انکساری گویند.
حالب آن است که بدانید اختر سناسان همیشه تمایل به استفاده بزرگ نمایی بسیار زیاد ندارند زیرا هر مقدار تصویر یک ستاره را بزرگتر کنیم باز همان نقطه نورانی را خواهیم دید که با این تلسکوپ نیز قابل تشخیص است. 
آماتور ها می توانند صد ها جرم غیر ستاره ای مانند سحابیها، خوشه های ستاره ای، کهکشان ها و ... را با تلسکوپ TWB-50600 مشاهده نمایند. (بیش از 110 جرم غیر ستاره ای موجود در فهرست شارل مسیه که در قرن هیجدهم جمع آوری کرده است)



روش کار با تلسکوپ

با تلسکوپ گالیله ای 50600 میتوانید به راحتی ماه را با جزئیات رصد کنید. از جمله نقاط قابل رصد بر روی ماه دریاچه سیاه، گودال کوپرنیک، حفره تیکو و حفره گریمالدی می باشند که به راحتی این تلسکوپ قابل مشاهده هستند.
با تلسکوپ گالیله ای 50600 میتوانید با تلاش و کسب مهارت لازمه سیاره های دورتری از جمله زحل، مشتری، زهره و مریخ را رصد کنید. زحل حلقه های قرمز رنگ و بزرگی دارد و نمونه پرجاذبه و هیجان انگیزی است که میتوانید با تلسکوپ خودتان مشاهده کنید.
ستاره گان به علت فاصله زیادی که با ما دارند مانند یک نقطه زوشن در تلسکوپ دیده می شوند و مثل سیارات قابل رویت نیستند و برای دیدن جزئیات آنها نیاز به تلسکوپ های بسیار قوی و قدرتمند می باشد.

نکات ایمنی:
به هیچ وجه با تلسکوپ به خورشید نگاه نکنید زیرا منجر به بروز ضایعات غیر قابل برگشت و جبران ناپذیر میگردد.