رنگهای موجود
  • رنگ بندی قابل انتخاب نیست
اطلاعات خرید
قیمت :
121,500 ریال
117,000 ریال
کارتن
تعداد
موجود در فروشگاه
امکان خرید آنلاین
امکان سفارش عمده
آیکون های مرتبط
  • فکری
  • سرگرمی
  • حل مسئله
  • دارای قطعات ریز
  • تقویت روابط اجتمایی
ابعاد : 260 * 200 * 55 وضعیت موجودی :
وزن : 500 (گرم)
تولید شده در : ایران
نوع بسته بندی کلی : کارتن
حجم کارتن : 0.10296 (متر مکعب)
وزن کارتن : 18 (کیلوگرم)
رتبه ای که به این محصول می دهم
نظر شما :

آرشیو نظرات


مجموعه 20 بازی جوان


کماندو (بازي دو نفره) commando

1 بازيکن 20 تکه يا سرباز دارد در حالي که کماندو يک سرباز ... .. است که در وسط دو نقطه قرار مي گيرد. سربازها در سه رديف واقع مي باشند. 3 عدد سمت راست کماندو 3 عدد سمت چپ کماندو ، 7 عدد رديف بالا و 7 عدد رديف پايين کماندو ، کماندو بازي را شروع مي کند و بعد به نوربت يک سرباز مي تواند يک حرکت به سمت جلو يا عقب يا کناره ها داشته باشد. حرکت اوريب به سمت فضاي خالي ممنوع است. کماندو مي تواند يک سرباز را بوسيله پرش از روي آن و فرود در جاي خالي از بازي خارج کند. آن سرباز از صفحه بازي حذف مي شود. هدف بازي رسيدن کماندو به خانه يا از رده خارج کردن تمام سربازها است. سربازها اگر بتوانند کماندو را احاطه کنند به طوري که ديگر قادر به حرکت نباشد برنده مي شوند.

بازي دو نفره  Fighting Serpents

تمامي مهره ها در جاهاي خالي چيده مي شوند به جز در دو جاي خالي سمت راست و چپ و 2 جا در وسط بالا و پايين هيچ مهره اي چيده نمي شود. بازيکن اول در طول خط به صورت طولي و در جاي خالي حرکت مي کند و به نوبت به بازيکن ديگر .... از دور خارج کردن هر مهره ....... پريدن از روي آن به صورت مستقيم و پريدن از روي ....... مي تواند در يک خط مستقيم از روي چند مهره بر روي جاي خالي پريد و آن مهره ها را از بازي حذف کرد. بعد از حذف کردن يک مهره مي توان جهت بازي را عوض کرد. بازي به محض اين که تمام مهره هاي يک بازيکن بوسيله ديگري حذف شد بازي تمام مي شود. هر خانه خالي سه مهره رنگي قرار مي گيرد. (شکل 49)

مسابقه نهايي (بازي دو نفره)  Ashta Kashte

صفحه به 49 مربع تقسيم شده و نقاط آبي نقاط شروع مي باشد و نقطه پايان وسط صفحه مي باشد. بازيکنان تاس مي اندازند. هر کسي بيشترين شماره را آورد بازي را شروع مي کند. هر سرباز به تعدادي که تاس را آورده در جهت عقربه هاي ساعت شروع به حرکت مي کند. هر بازيکني که تاس 6 را آورد يک دور ديگر به عنوان جايزه بازي مي کند. چنانچه مهره بازيکن در جاي خالي فرود آمد که مهره بازيکن ديگر قبلا آنجا را اشغال کرده بود مهره بازيکن حريف بر مي گردد به نقطه شروعش و فقط در صورتي مي تواند بازي را ادامه دهد که تاس 6 بياورد هدف بازي رسيدن به نقطه وسط مي باشد. (شکل 51)

بازي نعل خوش شانس (بازي دو نفره) Horseshoe

هر بازيکن تاس مي اندازد و مهره خود را روي شماره مي گذارد. از روي خط شروع بازيکنان به نوبت تاس مي اندازند و به ترتيب مهره ها خود را به جلو مي برند هنگامي که مهره يک بازيکن بر روي شماره اي فرود مي آيد که قبلا مهره بازيکن ديگر روي آن شماره است مهره بازيکن حريف بر به نقطه شروع بازي موقعي به پايان مي رسد که مهره بازيکن به نقطه پايان برسد و با نمره دقيق به پايان برسد در صورتي که نمره تاس بيش از نمره مورد نياز باشد بايد به تعداد اضافي رو به عقب برگردد. (شکل 48)

بازي تاس (بازي دو نفره) Pass Out

هر بازيکن هر تاس را 2 بار مي اندازد و 15 عدد مهره در چهار رنگ به نوبت بازيکنان تاس را مي اندازند و هر تاسي که آورند روي شکل بازي يک مهره قرار مي دهند وقتي که تمام 21 شکل روي صفحه بازي پر مي شود با شمارش مهره هاي بازيکنها برنده مشخص مي شود.

شطرنج قطارها Train Chess

اين بازي مي تواند توسط 2-3 نفر بازي شود هر کدام از بازيکنها يک مهره جداگانه براي خودشان دارند بازيکنها تاس مي اندازند هر کدام بيشترين عدد را آورد بازي را آغاز مي کند سپس بازيکنها به نوبت تاس مي اندازند و بر طبق عددي که آورده اند مهره خود را جلو مي برند برنده کسي است که به مربع شماره 74 با عدد درست تاس برسد. (شکل 57)

نام ديگر اين بازي Othello مي باشد (بازي دو نفره) Reversi

بازيکنها مبارزه مي کنند تا کنترل صفحه را در اختيار داشته باشند هر بازيکن مهره هاي خود را در انتهاي خطوط گذاشته و به آنها ضربه آهسته مي زند تا رنگ خودش را نشان دهد معمولا در اين بازي از مهره هايي استفاده مي کنند که يک طرف رنگ مشکي و طرف ديگر سفيد باشد. با اين حال مهره هاي اين بازي در رنگهاي ديگر نيز مي باشد اين بازي بسيار آسان است ولي احتياج به استراتژي دارد تا ماهر شويد. (شکل 53)

روباه و غاز Fox & hens

صفحه بازي 12 عدد غاز و يک روباه بازيکنها تصميم مي گيرند که چه کسي روباه باشد اين نقش در هر بازي عوض مي شود. مهره ها را همانطور که در عکس نشان داده شده روي صفحه بايد بچينيد. غازها در انتها و روباه در وسط قرار مي گيرد. روباه بازي را شروع مي کند. روباه به هر  جهت در طول خطهاي مرتبط مي تواند حرکت کند. هر نوبت يک حرکت مجاز است. روباه مجاز است از روي غاز بپرد و در جاهاي خالي بعد از آن فرود بيايد و غاز را حذف کند هر گاه بعد از حذف يک غاز دوباره جاي خالي بود مي تواند بازي را ادامه دهد و به همين ترتيب يک غاز ديگر را نيز حذف کند. غاز مي تواند در طول خط به هر جهت به جز به سمت بالاي صفحه حرکت کند هر نوبت يک حرکت مجاز است. غاز مجاز نيست از روي روباه بپرد و روباه را حذف کند کاري که غازها بايد انجام دهند اين است که روباه را دوره کنند و نگذارند که حرکت کند. غاز برنده مي شود هر گاه بتواند روباه را توسط دوره کردن نگذارد حرکت کند روباه هر گاه بتواند از روي غازهاي زيادي بپرد و يا بتواند به بالاي صفحه به روي جايي که غازها مجاز نيستند بروند برنده است. (شکل 63)

مسافرين بينگو (بازي دو نفره)  Travel Bingo

هر بازيکن مهره جداگانه اي را با رنگ متفاوت براي خود انتخاب مي کند. سپس به نوبت وسيله نقليه اي را که در شکل است پيدا مي کند و مهره خودش را روي آن شکل مي گذارد. برنده کسي است که 5 عدد از مهره هاي خود را در يک رديف بتواند بگذارد.

بازي مسابقه (بازي دو يا چهارنفره) Racing Game

هر کدام از بازيکن ها 2 مهره از دو رنگ را از روي صفحه انتخاب مي کند که در محل Start و Number گذاشته مي شود سپس بازيکن ها تاس مي اندازند و مهره ها بر طبق عدد تاس در هر جهتي مي توانند حرکت کنند يک حرکت در هر تاس انداختن، سپس اين مهره ها از طريق Winning Board بايد Number Board به No.1 برسند برنده کسي است که زود به Wining post برسد و مهره ها را در Number board به No.5 برساند. (شکل 59)

ماجراجويي در فضا (بازي 2 دو يا چهار نفره) Space Venture

هر بازيکن يک مهره اي را انتخاب مي کند بازيکن ها تاس مي اندازند. هر کدام عدد بيشتري آورد بازي را شروع مي کند و هر کدام از بازيکن ها مهره خود را بر طبق عدد تاس جلو مي برند. جهتي که مي توانند حرکت کنند روي صفحه نشان داده مي شود. برنده کسي است که زودتر به مربع شماره 100 برسد. (شکل 56)

نوعي بازي شطرنج Chekers

هدف اين است که تمام آدمکهاي حريف را بگيرد از روي آنها بپرند يا اينکه راه آنها را طوري ببنديد که نتوانند حرکت کنند. هر بازيکن 12 آدمک دارد که در مربع هاي سياه رنگ در سه رديف نزديکتر به او گذاشته مي شوند. حتما مربع سمت گوشه چپ شما سياه باشد. مهره يا آدمکهاي سياه اول حرکت را آغاز مي کنند و بازي بين مربع هاي سياه محبوس مي شود. حرکت فقط به سمت جلو يا اريب به يک مربع خالي امکان پذير است. حرکت به سمت عقب يا يک مربع قرمز مجاز نيست. شما بايد مهره حريف خود را بگيرد (پرش) اگر مربع سمت راست يا چپ آن مهره خالي باشد و آن مهره را از صفحه برداري از روي مهره خودتان نمي توانيد بپريد. اولين مهره اي را که لمس مي کنيد بايد حرکت دهيد هنگامي که مهره شما در انتهاي صفحه بازي مي رسد و در مقابل حريف شما آن مهره (شاه) مي شود. و به او تاج داده مي شود به وسيله دادن يک مهره به همان رنگ در بالاي آن مهره، در دور بعدي آن شاه يک مهره خيلي قدرتمند مي گردد و مي تواند به هر جهت حرکت کند به سمت جلو ، عقب و يا به هر چهار جهت اريب، شاه ها مي توانند به وسيله يک مهره معمولي به وسيله پريدن از روي آنها از صفحه خارج شوند.

9 مرد (بازي دو نفره) Nine MenMorris

صفحه بازي با 9 مهره قرمز و 9 مهره سفيد، سه مرحله در اين بازي وجود دارد. 1- قراردادن مهره ها روي صفحه بازي به طور منتاوب يک مهره پريدن هر بار  2- حرکت دادن مهره ها  3- پريدن بازيکن ها بايد سعي کنند  4- تا از مهره هاي خودشان را در يک خط مستقيم در طول يکي از خطهاي روي صفحه بازي قرار دهند. اين خط Mill ناميده مي شود، هرگاه يک بازيکن يک Mill تشکيل داد او مي تواند يکي از مهره هاي حريف را از روي صفحه بردارد چنانچه مهره حريف مقابل جزئي از Mill باشد آن مهره نمي تواند از روي صفحه بازي برداشته شود، بازي آنقدر ادامه مي يابد تا هر دو بازيکن مهره هاي خودشان را روي صفحه بازي گذاشته باشند.(شکل 64)

بازي با يک بازيکن Solitaire

هدف بازي حذف کردن کليه مهره ها از روي صفحه بازي مي باشد به جز يک مهره که بايد در فضاي وسط باقي بماند. 32 مهره مورد احتياج مي باشد و بر روي فضاهاي خالي چيده مي شوند به جز در فضاي وسطي مي توان از روي مهره ها پريد به فضاي خالي بعد از آنها و از روي مهره ها فقط به صورت افقي يا عمودي مي توانند برداشته شوند نه به طور اريب که پرش انجام مي شود آن مهره از روي صفحه بازي برداشته مي شود.

مسابقه اسب دواني با مانع يا مسابقه دو با مانع Steeplechase 

اين بازي براي حداکثر 3 بازيکن مي باشد. هر بازيکن يک مهره را انتخاب مي کند. بازيکن ها مهره خود را بر اساس عدد روي تاس که مي آورند حرکت مي دهند. اگر بازيکن روي ديوار يا روي آب قرار بگيرد يک نوبت از دست مي دهد. برنده کسي است که با عدد دقيق روي تاس به نقطه پايان برسد. (شکل 60)

فوتبال Football

نقش حمله

نقش دفاعي

1- پاس

1- بازي متوقف مي شود

2- پاس ناقص

2- بدون به دست آوردن

3- عقب رفتن (5 يارداز دست دادن)

3- در بين راه گير افتادن

4- بدون تصاحب

4- توقف بازي

5- 5 يارد به دست آوردن

5- توقف بازي

6- 10 يارد به دست آوردن

6- توقف بازي

7- پاس ناقص

يک يارد برابر است با 44/91 سانتيمتر

8- بدون به دست آوردن

 

9- از دست دادن 5 يارد

 


مقالات بازی و سرگرمی - کودک - سلامت ادامه ..
بازی فکری و آموزشی رابطه   بازی فکری و آموزشی رابطه
نکات مهم در رابطه با صبحانه کودکان   نکات مهم در رابطه با صبحانه کودکان
با دوستان فرزندتان مهربان باشید.   با دوستان فرزندتان مهربان باشید.
کودکی اساس باقی عمر...   کودکی اساس باقی عمر...
وضع قوانین ساده خانگی   وضع قوانین ساده خانگی
اسباب بازی های غیر استاندارد و ایجاد کم شنوایی در کودکان   اسباب بازی های غیر استاندارد و ایجاد کم شنوایی در کودکان
وسایل مورد نیاز کودک زیر یک سال چیست؟   وسایل مورد نیاز کودک زیر یک سال چیست؟
مسواک زدن کودکان   مسواک زدن کودکان
کنترل اوتيسم با طب گياهي   کنترل اوتيسم با طب گياهي